Schudnite na bruchu

Schudnite na bruchu

Bruško patrí medzi trápenie mnohých mužov i žien. Napriek tomu, že posilňujú a nevynechávajú ani kardio cvičenia, patrí bruško medzi kameň úrazu. Univerzálny jedálniček na chudnutie brucha vlastne neexistuje. Existuje iba jedálniček na celkovej chudnutie, ktorý sa odrazí aj na brušné partiu. Rozhodne sa jedná o celkovú zmenu životného štýlu a komplexné chudnutie.

Ako by mal vyzerať zdravý jedálniček

K dôležitým bodom u akéhokoľvek chudnutie vrátane brucha patrí pravidelnosť. To znamená jedlo rozdelené do 5 porcií počas dňa. Do jedálnička patrí zaradenie dostatočného množstva bielkovín a menšie porcie sacharidov, ktoré sú vhodné skôr na rannú a dopoludňajšie hodinu. Myslieť musíme tiež na dostatočný pitný režim zložený z pramenitej vody a nesladených čajov.

Čoho sa naopak vyvarovať

Ak chcete, schudnúť bruško zabudnite na sladkosti, vyprážané jedlá, pečivo z bielej múky, čokolády, tyčinky, chipsy a ďalšie nezdravé jedlá. Nikdy sa neprejedajte a strážte si posledný večerné jedlo. Nestresujte sa kvôli chudnutiu a prestaňte úporne svoju váhu. Medzi najväčšie chybu u chudnutie brucha patrí hladovania. Je možné, že schudnete, ale spodné brucho nebude vyzerať pekne. Vždy sa riaďte zdravým sedliackym rozumom.

Pravidelné cvičenie

Všeobecne je známe, že na to, aby sa človek cítil fit a plný energie by mal týždenne venovať fyzickej aktivite minimálne 200 minút. Cviky na brucho určite pomôžu spevniť brušné svalstvo, ale tuk usadený v týchto miestach zhodíte len pravidelným kardio cvičením. Robiť extrémnej cviky na brucho vám v tomto smere nebude k ničomu, pokiaľ nezapojíte ďalšie pohybové aktivity. Brucho sa nechudne týždeň, ale pozvoľna a priebežne.

Ukážka zdravého jedálnička SN: Vločková či ryžová kaša SV: Biely jogurt, ovocie, hrsť orieškov, OB: Kuracie prso (grilované, dusené alebo pečené), zelenina, zemiaky či ryža SV: Tvaroh (poprípade tvarohová nátierka a jeden menší krajec chleba VE: grilované alebo pečené rybie filé, zelenina

FacebookTwitterGoogle+Share

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *