Ako 15 minút na trampolíne môže zmeniť vaše telo

Poskakovanie na trampolíne má úžasné výhody pri celkovom tvarovaní a obnovovaní tela. Skákanie na trampolíne je mimoriadne efektívne pri redukcii hmotnosti.  Benefity skákania na trampolíne sú však oveľa širšie. 15-20 minút skákania sa pritom považuje za solídne cvičenie.

Pamätáte sa, ako veľa zábavy ste si užili na trampolíne, keď ste boli dieťa? No a skákanie v dospelosti, je skvála voľba pre vaše zdravia a redukciu hmotnosti.

Jedna z najlepších vecí na skákaní je, že sa budete znova cítiť ako dieťa. Takže takáto forma cvičenia vás s väčšou pravdepodobnosťou bude baviť a budete v takomto cvičení pokračovať, takže je to efektívne. A skutočne len 15 až 20 minút je veľmi prospešný tréning.

Aké sú dôvody na skákanie na trampolíne

Skákanie vás zbaví stresu


Len pár minút skákania na konci dňa môže mať veľký vplyv na vaše zdravie a šťastie. Ľahké poskakovanie môže pomôcť zvýšiť prietok krvi k nedostatočne používaným svalom, plus pomáha telu uvoľňovať endorfíny (prirodzený upokojujúci prostriedok vášho mozgu).


Podporujte panvové dno pre (sexuálne) zdravie

Pravdepodobne ste počuli o panvovom dne, ale možno nebudete presne vedieť, čo to je. Stručne povedané, panvové dno je skupina svalov, ktoré efektívne tvoria sieť na báze panvy a podporujú vnútorné orgány nad ňou. Prečo je to také dôležité: Silné a flexibilné svaly panvového dna pomáhajú kontrolovať močový mechúr, zlepšujú orgazmus, stabilizujú bedrové kĺby a pripájajú sa k hlbokému jadru.

Udržujte rovnováhu

Skákanie na trampolíne môže byť tiež dobré na zlepšenie rovnováhy a vlastnej výdrže, čo je schopnosť poznať orientáciu a polohu vášho tela. Keď stojíte na jednej nohe so zatvorenými očami, je to proces, ktorým vaše telo prenáša správy na vaše nohy, aby ste vykonali kontinuálne mikroregulácie, ktoré vám pomôžu zostať vo vzpriamenej polohe.


Bavte sa!

Skákanie  je naozaj zábavné. Ak je niečo zábavné, máte väčšiu pravdepodobnosť, že to budete robiť pravidelne.

FacebookTwitterGoogle+Share